La financiera HSBC, una de las más importantes del mundo, es también una importante luchadora contra el cambio climático. De hecho, ha sido la primera de su sector en la adquisición de bonos de carbono para contrarrestar sus emisiones de CO2. Para promocionar esta lucha contra la contaminación (y promocionarse a ellos mismos, claro), realizaron una sorprendente acción en Mumbai (India):
A través de la agencia Ogilvy & Mather Mumbai, crearon esta campaña consistente en unas pegatinas gigantes en el fondo de piscinas con imágenes de un skyline visto desde arriba, para dar la futurista sensación de uma megalópolis inundada. El efecto es precioso a la vez que preocupante. Personalmente, me encanta ^-^
5 comentarios:
Em sembla una idea genial! Però clar, és que ens prsentes cada campanya... que totes m'ho semblen!
Una molt bona manera de conscienciar sobre els possibles efectes del canvi climàtic però, quan t'hi fiques, realment hi penses, amb el canvi climàtic, o disfrutes del moment?
Espero més campanyes fantàstiques! :-)
Acojonante, añadiría yo o.o
M'encantaria banyar-me en una piscina així!!!
uff m'agafen ganes de banyarme en una piscina! tot i que per això hauria de ser teòricament estiu, i jo sempre vull que l'estiu caigui al costat diametralment oposat al dia en què visc. argh
per cert, tant la de Bienvenidos al Norte com la de La clase, la fan a les Gavarres (Tarragona), per si és del teu interès...
salut!
M’agrada molt la piscineta aquesta, em vindria molt de gust banyar-m’hi, una idea molt original.
Publicar un comentario