jueves, 13 de noviembre de 2008

Economist hasta en la pizza

La revista británica The Economist ha decidido lanzarse a la aventura de encandilar a un nuevo target: los jóvenes universitarios norte-americanos. Para esto han recurrido a un producto de uso y consumo frecuenteentre las masas estudiantiles sin ganas de cocinar: las pizzas.
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Esta campaña, ideada por BBDO New York, utiliza las cajas de pizzas de unas 20 pizzerias de Philadelphia para anunciarse, a través degráficos tan variopintos como las exportaciones de setas en EEUU o las importaciones de queso y cuajada por país.
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Esta campaña está enmarcada en el cambio de imagen de la revista, que intenta modificar la percepción de ser una revista clásica, elitista y académica, y está acompañada del eslógan "Ten una visión del mundo".
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3 comentarios:

noi gaT dijo...

Uala, es muy interesante esta forma de captar nuevo tarjet, sí sí ò_ó

Alba dijo...

doncs jo no sé si ho trobo una idea tan acertada. jo personalment, quan menjo una pizza no vull pensar en com està l'economia!!!! ja ens maxaken prou!
i no penso que per menjar pizzes i trobar-me això en el seu envàs, m'hi fixi més...
i tot això t'ho he escriiiiit a la classe de mètodeeeeees!!!!!!!!!!!!
jajajjaaja!!!!!

laiagmartin dijo...

Jo si cal l'economia inclús me la menjo amb patates. xDDD Bromes a banda, es un suport innovador per a aquest tipus d'informació. Tot i així, crec que també es podria donar cabuda a altres aspectes com la procedència dels aliments que s'utilitzen, si col·laboren en algun projecte d'ajuda social, etc. Bona idea! :)

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