.
.
Esta campaña, ideada por BBDO New York, utiliza las cajas de pizzas de unas 20 pizzerias de Philadelphia para anunciarse, a través degráficos tan variopintos como las exportaciones de setas en EEUU o las importaciones de queso y cuajada por país.
.
.
Esta campaña está enmarcada en el cambio de imagen de la revista, que intenta modificar la percepción de ser una revista clásica, elitista y académica, y está acompañada del eslógan "Ten una visión del mundo".
.
3 comentarios:
Uala, es muy interesante esta forma de captar nuevo tarjet, sí sí ò_ó
doncs jo no sé si ho trobo una idea tan acertada. jo personalment, quan menjo una pizza no vull pensar en com està l'economia!!!! ja ens maxaken prou!
i no penso que per menjar pizzes i trobar-me això en el seu envàs, m'hi fixi més...
i tot això t'ho he escriiiiit a la classe de mètodeeeeees!!!!!!!!!!!!
jajajjaaja!!!!!
Jo si cal l'economia inclús me la menjo amb patates. xDDD Bromes a banda, es un suport innovador per a aquest tipus d'informació. Tot i així, crec que també es podria donar cabuda a altres aspectes com la procedència dels aliments que s'utilitzen, si col·laboren en algun projecte d'ajuda social, etc. Bona idea! :)
Publicar un comentario