lunes, 1 de septiembre de 2008

¿Te gusta conducir?

En un blog dedicado a la publicidad no podemos dejar de rendir culto a los anuncios más "clásicos", esos que se debaten el sitio de mejor anuncio de la historia. Uno de estos anuncio fue el famoso spot de BMW:


Es simple, pero terriblemente eficaz, ya que todo el mundo, hasta los no conductores, ha experimentado la sensación agradable y hipnotizante de sacar la mano por la ventana del coche. El anuncio en sí es novedoso, y supuso un antes y un después. Para terminar esta entrada, pondré un curioso comentario que leí en youtube, en los comentarios del vídeo:

Cuando compré de 2ª mano un BMW 323 ti compact le pregunté a la persona que me lo vendía que por qué se había comprado un BMW y no un Mercedes. Me contestó que "lo compré porque me gusta conducir". Esto sí que es es puro branding.

Totalmente de acuerdo ù.u

2 comentarios:

Capde dijo...

Genial!!!
Segur que molta gent pensa que és un anunci molt estúpid perque no es mostra el producte, però és una gran campanya feta per a una empresa MOLT coneguda. Està clar que aquest tipus d'anunci només el poden fer empreses tan grans i conegudes com aquestes. És d'aquests anuncis que quan els veus et quedes emparrat una bona estona i et fan pensar. De fet m'acabo de quedar emparrat una bona estona.
També m'ha donat molta tranquilitat. Trobo que aquestes imatges així tan tranquiles, amb els paisatges, únicament la mà, ... no sé, m'ha deixat molt tranquil, no sé.

Au, acabo el "rollo"

Records guapa!!

AGITAT, NO MESCLAT!!!!

Anónimo dijo...

Pues sí, solo ciertas marcas se pueden permitir vender sin mostrar que venden. Este anuncio me hace pensar en otros parecidos inspirados directamente en este ya sea para mofarse o sacar tajada a la idea... Podría poner una sección sobre este tipo de anuncios "copia" ^-^

Sobre Parakisu: és curt però suficient... Potser explicant una mica més que va passar a la joventut d'Arashi, Miwako i l'altre noi... Però penso que l'història està bé com està. És com si vulguessis allargar Utena, no sabries com per no cagar-la. S vols et deixo els capis (o te los bajas ¬¬) ^____^

Posts relacionados

Related Posts with Thumbnails