La crisis agudiza el ingenio para encontrar nuevos soportes baratos y eficaces. En Estados Unidos, por ejemplo, en las ciudades de San Diego y Pocatello, algunos profesores de instituto ofrecen publicar anuncios... en los exámenes.
Efectivamente, cuando estas escuelas se vieron obligadas a reducir su presupuesto, algunos profes propusieron a las empresas locales patrocinar los test y exámenes a un precio muy asequible: 10$ por un test, 20$ por un examen parcial, y 30$ por un examen final.
De esta manera, los costes de papel e impresión de los examenes queda más o menos cubiertos, representando un alivio para el presupuesto escolar. En ambos casos, la recaudanción fue de más de 300$.
4 comentarios:
quina idea més bona!! faig els exàmens gràcies a ... structural engineer xDD
si bueno, però com els examens siguin difícils de la hòstia no sé fins a quin punt no serà contraproducent veure que la putada que t'estan fent està patrocinada per tal marca. odiaràs aquesta tal marca!
estic d'acord amb L'illa dels monstres... com et vagi malament l'exament recordes l'anunciant i la seva família per tota la vida! jaja!! original això sí!!
Ei ola!!navegant a la deriva per la xarxa en hores de feina (aixi va el país) he trobat el teu blog, que m'ha semblat de conya!jo tb en tinc un de publicitat creativa, i t'he agregat als links de referència:)espero que passis per el meu i et serveixi per distracció/informació/il·luminació, o el que sigui!gràcies!:)
-ramon-
Publicar un comentario