jueves, 26 de febrero de 2009

Libertad de expresión

Amnistía Internacional, de la mano de Saatchi & Saatchi, hizo una campaña a favor de la libertad de expresión, de una forma muy visual e impactante:



Esta campaña, hecha en Bielorrusia, juega con un soporte tradicional, como un simple cartel, para convertirlo en un BTL que, como tal, llama mucho más la atención. Además, su simplicidad lo hace aún más ingenioso.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Pues sí, muy impactante... Y auqnue solo veamos la cara ya imaginamos el resto del cuerpo solo porque la cinta esa sale de la foto...

Pep dijo...

sencill, però molt explícit i no cal saber el que diu abaix, s'enten perfectament.

Alba dijo...

Com tu dius, el que ho fa més impactant és que és senzill... Una bona manera de reivindicar un dret bàsic i fonamental, la llibertat d'expressió!

laiagmartin dijo...

M'agrada molt, és una molt bona manera de referir-se a la (manca de) llibertat d'expressió en alguns països. Té un toc d'"estar per casa" molt treballat i crec que això encara la fa més interessant.

Capde dijo...

Molt interessant. si

Posts relacionados

Related Posts with Thumbnails