martes, 10 de febrero de 2009

Be water, my friend

Un anuncio, que mostraba una entrevista a Bruce Lee, marcó un hito en la publicidad española en octubre 2006. El famoso anuncio de BMW X3, creado por la agencia *S,C,P,F, fue un auténtico bombazo, parodiado y reparodiado. Todos sabéis a qué anuncio me refiero, ¿verdad?



Este anuncio ganó el Premio Eficacia 2007, por ser creativo, original, y sobretodo eficaz: las ventas de BMW X3 aumentaron un 73,1% después del anuncio, según la Asociación Española de Anunciantes

Un auténtico clásico, una maravilla de anuncio. Simplemente genial.

7 comentarios:

noi gaT dijo...

Pues sí, es... ._. No se... Y si funcionó pues genial ^^

L'illa dels monstres dijo...

i la gent vinga a comprar BMW sense tenir un puto duro. ara tots deuen estar a la venda de segona mà. la campanya molt bona, el gra massa que en va fer la gent després va ser bastant rallant. però ja se sap que petr norma general la gent ratlla o sigui que...

Capde dijo...

Un 73,1%!!!! és increïble el poder de la publicitat. Sembla que no però queda demostrat constantment, i les empreses que ho saben no escatimen en gastos d'aquest tipus, ni ara ni mai!

Daniel Gàmez dijo...

aixo demostra que els anuncis a vegades poden servir d'alguna cosa!!!fins la propera

Alba dijo...

Va ser una campanya amb molta notorietat, però desconeixia la seua efectivitat... Simplement, increïble.

laiagmartin dijo...

L'anunci és molt bo i m'encanta com s'ha parodiat... la versió de Polònia amb Angel Acebes fent de Bruce Lee és mítica, crec que mai me'n oblidaré. xDDD

Pep dijo...

i tant que va funcionar... per la meva feina em moc molt per carretera.. i vaig passar de no veure aquest cotxe a veure'l molt més. En el meu cas no em fixava en ell per l'anunci, si no per unaltra cosa, jeje, que ara no ve al cas.

Posts relacionados

Related Posts with Thumbnails