Divertida campaña de Saatchi & Saatchi Jakarta para Frontline, una conocida marca de productos para el control de las pulgas y garrapatas en nuestras mascotas:
Como podéis ver, en el suelo de una gran superfície de la capital indonesa pusieron este anuncio. Éste cobra vida por la mera presencia de los clientes de la gran superfície que pasan por encima de la imagen: visto desde los pisos superiores, se asemeja a un pobre perro atacado por las pulgas. Muy original, por la aplicación y gran provecho que se hace del soporte.
6 comentarios:
L'únic problema que veig d'aquesta campanya és que les persones que estan "axafant" el pobre gos no s'entera de la publi!! Però realment és molt bona vista des d'un punt alt!! Si més no, espectacular per la seva grandària!
jaja molt bo. i és que hi ha puces que són més persones que molta gent que volta per aquest món
Jo trobo que els que estan trepitjan el gos en part també deuen sentir curiositat, perquè encara que no vegin tot el conjunt han de veure el gos, i això els pot portar a mirar l'anunci i finalment veure les lletres. Mola la idea
Lo que no se yo si en un sábado por la tarde se verá la imagen. Exceptuando esto me parece genial XD
molt bo! encara que veient-ho des de aquesta perspectiva, ja em pica tot!
xDD Myriam és genial aquest anunci! Encara que pobre gosset!! Krek k veient-lo des d'un lloc alt és molt potent. Po, com pensa Capde, també krek k les persones que hi passen per sobre deuen sentir molta curiositat!! M'agrada! ;)
Publicar un comentario