miércoles, 10 de diciembre de 2008

Microsoft Softwear

No, queridos lectores, el títulode este post no contiene una falta de ortografia.Se trata del nombre de una línia de ropa que Microsoft lanzará al mercado el próximo día 15 de diciembre en Estados Unidos. Para publicitar la colección, Microsoft ha recurrido al cantante de Hip Hop Common,muy popular en EEUU.



Esta línea de camisetas se inspira en la década de los 80, época en que los PC's irrumpieron en nuestras vidas. La colección está formada por ocho camisetas, divididas en dos líneas. La primera se llama "Classic Desings", y consta de cuatro diseños que muestran logos retro de códigos informáticos, e incluso las fotos del propio señor Gates cuando fue detenido en 1977 por una infracción de tráfico. La segunda línea ha sido diseñada por el mismo Common, con el nombre de "Common’s Designs".



Esta acción es obra de la agencia Crispin & Bogusky.

A mi gusto, no deja de ser raro que una marca que se ha preocupado poco (o a veces nada) por su imagen corporativa, packaging y similares, se dedique ahora a intentar vender ropa. Ya veremos qué acceptación tienen estas camisetas...

4 comentarios:

laiagmartin dijo...

Podria estar bé... depenent de com fossin me'n compraria una, és que sóc una mica friki ^-^ :p
Pero sí, es estrany... em seria més normal que Apple les tregués a la venda. Crec que no li fa falta, amb l'èxit que té l'iPod i els Macbooks en té de sobra!

Capde dijo...

Mola molt!!!
Entenc que Microsoft vulgue vendre roba, pq és una manera de demostrar que s'estan tornant més com la seva competència (Linux, Google, ...)
També hem de pensar que molts usuaris detractors de Microsoft es comprarien una camiseta on surtís codi o coses d'aquestes (dic usuaris referint-me a gent que li molen molt els ordinadors)

Ja per acabar, està clar que en aquests moments, en que les reds socials són el boom a la xarxa i tenint en compte el canvi que està passant Microsoft (per a qui no ho sapigue ja s'està trebalant en Windows 7, el que substituirà al fatídic Vista, el qual es basa en aplicacions per internet, com GOOGLE amb el docs i totes les mil i una aplicacions que te a la xarxa. Els temps estan canviant i ara ens estem dirigint a un futur on els sistemes operatius seran una cosa que l'únic que farà serà permetren's accedir a internet per a poder utilitzar totes les altres aplicacions)

Potser ara al final me liat una mica, però si heu aribat fins aquí, felicitaaaaaaaaaats!!!!!

L'illa dels monstres dijo...

espero que hi hagin samarretes amb errtors de windows!!

Anónimo dijo...

Gràcies Capi XDDD

¿Camisetas de Microsoft? ._. ¿Eso es un hiphopero? =_=

Posts relacionados

Related Posts with Thumbnails