jueves, 29 de enero de 2009

Levantando las cejas

La marca de chocolates Cadbury sigue atacando con virales, con un nuevo spot. En este caso se trata de dos niños que hacen un baile muy peculiar al son del éxito ochentero "Don't stop the rock", de Freestyle:





Este anuncio, fruto de la agencia Fallon London, se emitirá por la televisión inglesa, pero está pensado y enfocado a la red, para convertirse en un viral, con acciones BTL asociadas. Ya existe una web, por ejemplo, que permite personalizar tazas con una fotogafia a la que se le pueden añadir divertidas cejas, o un concurso del rey y la reina de la cejas.




Personalmente, me dan un poco de miedo los niños estos O.o La campaña es divertida, pero no sé yo si les producirá muchos beneficions a los de Cadbury...

6 comentarios:

L'illa dels monstres dijo...

no sé no sé... no m'ha molat molt l'anunci. si has de fer una cosa així, t'ha de sortir un resultat perfecte en què l'espectador flipi, i la veritat és que no crea cap gran efecte visual. una mica quiero i no puedo

laiagmartin dijo...

Què vols que et digui... me'l van ensenyar fa uns dies enrere i apart que els nens tb em fan iuiu (xD) el trobo una mica sense sentit... de parlar-ne de l'anunci segur que ho aconsegueix, però no és re de l'altre món i no crec que Cadbury's en tregui cap gran profit.

Capde dijo...

A mi també hem fan por, i a més no hem donen gens de ganes de comprar estes xocolatines o el que sigue

Anónimo dijo...

A mi me dan miedo tambien, especialmente la niña... Teng ouna hija así y le depilo las cejas ._.

Pep dijo...

aish! penso el mateix que els comentaris anteriors.... quina por que em fan, i més la nena. Pero també coincideixo que el anunci és fluixet.

La Familia Menta dijo...

Resum general de l'opinió de la gent: els xiquets fan por xDDDD

Estic d'acord amb els vostres comentaris, no es veu gaire la relació entre aquest spot i les xocolatines, i tot i que hi hagués relació, no és que done massa ganes de comprar-ne...

Posts relacionados

Related Posts with Thumbnails